Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на бутон на мултиволан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на бутон на мултиволан

    На Алфата от подписа ми на мултиволана....единият бутон за усилване на звука трябва много силно да го натисна за да работи и то не винаги. Продават ли се само бутоните отделно и как се сменяват,
    И втори въпрос... как се свалят пищялките, на щипки ли са или трябва цялата кора да сваля.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
    EX...Fiat Tempra 1.6

  • #2
    Пищялките се свалят като махнеш капачето дето е зад дръжката, под него има едно винтче, развиваш го и вадиш пластмасата барабар с пищялката, малко трябва да поопънеш дръжката за да излезе.
    Това е за задните с пепелника за тези с пищялките е същото.http://clubalfaromeo.com/forum/showp...1&postcount=52
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Благодаря колега, смених пищялките.
      Ако може и съвет за бутоните и за мултиволана.
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
      EX...Fiat Tempra 1.6

      Comment


      • #4
        Не съм се човъркал там понеже нямам такъв волан и се въздържам от съвет.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #5
          Бутоните се сменят като се свали airbag-a. Той се държи на три болта с шестограм 6 или 8 не помня точно. Болтовете се намират в трите дупки на лъчовете на волана. След като свалиш възглавницата, лесно можеш да смениш бутоните, като машнеш сивите капаци, които са на щипки. Самите бутони са с лентов кабел на букси. Разкачаш буксите и си готов. Нови не знам да се продават. Трябва да си търсиш от кола на части.
          Mercedes S320 W220
          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

          Comment


          • #6
            Бутоните се сменят, но вероятността да прегори пистата, която е върху найлонова основа е 95%. Може да се направят платки се върху текстолитова основа. Най-вероятния проблем е, че бутона се е откачил от пистата, но който ще го запоява, трябва да разполага с необходимата станция за запояване и умения.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

            Comment

            Working...
            X